onsdag 3 februari 2010

Urk-plugg-urk

Halloj!
Har faktiskt imponerat på mig själv idag.
Skulle bara jobba till kl 14 på Plus för att ha en lång eftermiddag och kväll här hemma med plugg. Blev visst kvar till 15.30 och på väg hem skulle jag BARA förbi Sevim/SG och kolla in de dörrmattor som hon nu säljer för halva reapriset. Perfekt när man är pank och får utbrott på ett blött, grusigt golv. Jag blev kvar där i nästan en timme och väl hemma var det dags att laga mat och plocka lite. Allt måste vara i sin ordning för att få ro till pluggandet... så är det bara.

Vid 18-tiden blev det så dags att slå sig ner vid datorn och leta upp det där dokumentet vid namn: Examensarbete. Fick läsa igenom de 8 sidor jag skrivit för att få en uppfattning om vad det handlar om. Väl insatt i MITT ämne fick jag plocka fram all litteratur.
SUCK!!! Nu vet jag varför jag aldrig skriver.... kolla in röran:

Jag förgyllde mitt pluggande med ett välbehövligt fotbad, footscrub och fet kräm + raggsockar. Nu ska de där torra fötterna bli lena babyfossingar. Minsann!

Klockan närmar sig 23 och min nystart innebär ju sängdax i tid så nu ska jag ta och avsluta här. Kommer ta sin lilla tid att få undan allt på skrivbordet. Imorgon får jag min dom hos handledarna.... hoppas tåget blir inställt. Hahahaha.

Inga kommentarer: