fredag 5 februari 2010

Morgonpigga

Gick till jobbet några minuter tidigare imorse för att hinna UNNA mig en 12-minuters solning.
När jag mötte mig själv i spegeln var jag nämligen genomskinlig och det trivs jag inte med. FY!

06.56 var det fullt ös i vår Nya Hall, ett kompisgäng el. företag (äldre män) var igång med en fotbollsmatch och när jag gick förbi bassängen var den full av motionärer som börjar dagen med en simtur. Härligt!
Klockan är nu 08.05 och ska alldeles strax upp till personalrummet för att avnjuta en härlig fredagsfruskot. Verkar även som att våra plusmedlemmar är väldigt pigga idag för det väller ut folk från Lindas morgoncykel. Härligt!

Min träning får vänta till kl 10.00 då jag, Linda och Ros-Marie ska öva på ett TAEBOX-program. 13 februari ska vi ha 10-årsjubileum här på Plus och då ska vi ha en del nostalgipass och taebox var vår föregångare till BodyCombat. Ska bli grymt kul att testa igen.

Jobb i receptionen till 20.30 innebär att det som blir kvar av fredagen tillbringas i soffan.
Hur ser er dag ut?

1 kommentar:

Liza sa...

Den ser ut så här ...
Frukost, fixa, sätta mig på Åregården och läsa en grym bok och sedan jobba ikväll ... =)
Men din verkar, hmm... ja, hurtigare ;-)
Jag måste komma igång ordentligt med träningen, men de e lite trixit här uppe...
Ha världens bästa dag nu Sofia!!
KRAAAAAAAAAAAAAM!