tisdag 16 februari 2010

Snurrig

Idag blev det bevisat... utan min kalender har jag INGEN koll.
Var nere på Plus kl 10.00 och hade ett cykelpass med Sylteskolans åk 7-9. När jag ska gå hem nämner Maria i receptionen att de elever jag ska ha på boxingen sitter utanför salen och äter.
??????????????????
Jag blev ett frågetecken. Boxing? Jag? Kl 13?
Det har jag ALDRIG lovat och vem har sagt det?

Hmmm, kom precis hem och öppnade min kalender. Tisdagen den 16 feb står det:
Boxing med Sylteskolan kl 13.00.

Har inte kollat i min kalender sedan i fredags och det kunde gått illa. Tur att jag hade passet imorse och fick en påminnelse av Maria med stenkoll.

Om 15 min ska jag alltså tillbaka och riva av ännu ett pass. Härligt!
Städning, plockande, bloggande och plugg får alltså vänta.
16.00 är det traditionell semlefika på Gillet med min Homie och sedan börjar vi båda jobba på Plus kl 17.00. Perfekt timing!

Hej så länge!!

Inga kommentarer: