tisdag 9 mars 2010

Internationella kvinnodagen

1977 rekommenderade FN ett allmänt firande av en internationell kvinnodag. Denna dag instiftades redan 1910 och uppmärksammar ojämställdhet och kvinnors situation över hela världen. Ett bra initiativ tycker jag och för att fira detta unnade jag mig ett fantastiskt armband från en leverantör som heter Hultqvist. Självklart köpte jag det på SG Interiör och Design.
Fick även köpa mig en ny piercing igår eftersom jag i söndags råkade svälja den jag hade. Mycket skumt och lite obehagligt. Det har aldrig hänt under de år jag haft den. Ödet säger vissa , dåliga gängor säger jag och tänker inte låta det växa igen.
Idag är det tisdag och utan att avslöja för mycket kan jag säga att den har börjat på bästa tänkbara sätt. Mys, mys och åter mys.
Ska försöka få lite gjort här innan det är dags att gå till jobbet och sälja lite kort.
Vårkänslor =)

Inga kommentarer: