tisdag 16 mars 2010

Pissed off

Satte mig vid datorn för att skriva om min härliga morgonpromenad och annat positivt.
När jag ska börja skriva kommer posten och nyfiken som jag är kollar jag den direkt.
Till min förvåning ligger där en räkning från Glocalnet, 486:-
Inget konstigt med det, OM jag hade varit kund där fortfarande.

Den 26 oktober sa jag upp mitt abonnemang hos dem och 26 januari var uppsägningstiden slut. I februari fick jag en räkning på 97:-. Ringde och frågade lite om den. Fick veta att det var en sista rest för januari och att allt är avslutat nu. Dubbelkollade att det inte var något mer jag behövde meddela eller skriva på men allt såg korrekt ut.

Nu sitter jag i telefonkö sedan 13 minuter tillbaka och blir kopplad än hit och än dit... grrrr. Första gången jag skällt i telefon tror jag men sånt här gör mig PISSED OFF! Det finns roligare saker att lägga pengarna på än på en telefon som man inte ens har kvar. Morr!

Inga kommentarer: