onsdag 17 mars 2010

Tråkapan Pappi

Gäsp, gäsp!
Jobbat 08-20.00 idag och mestadels har det varit fullt upp. Inga missöden och dagen har flutit på utan problem. Simskolor med världens sötaste små barn... att man kan tycka det är sååå roligt att säga ord hej och få svar. De är ju för goa alltså.

Imorgon måste det pluggas med först en ljuvlig promenad med Combatpasset i öronen. Premiären närmar sig med stormsteg och jag har inte ens provkört låtarna eller tittat på dvd'n. Illa, illa. Efter promenaden ska jag äta frukost med JonEspresso House. Inte en dag för tidigt. Ser verkligen fram emot det.

Jag är inte världens roligaste skribent för tillfället men jag lovar att bättra mig. Lovar!
Har nöjet att publicera en bild från dagen på Hunneberg.
Två glada själar som njuter av varm dryck och trevligt sällskap på Café Gillet.

Min underbara farfar, på vår traditionella fika i samband med helgshopping på Överby.

Inga kommentarer: