torsdag 18 mars 2010

Grå men trevlig torsdag

Min morgonpromenad blev aldrig av imorse.
Det duggregnade och verkade blåsa - inte alls lockande att ge sig ut då faktiskt.
För att inte bli besviken på mig själv gick jag ändå upp och övade Combat genom att kolla igenom DVD'n och skriva stödord i mina papper. Tror jag kommer hinna lära mig mina 4 låtar innan lördag för de verkar inte så jättesvåra. Ska försöka öva dem ikväll och imorgon.
Strax efter 09.00 mötte jag Jon på Espresso House och vi tog varsin frukostklassiker. Smakade riktigt gott och vi babblade på om allt möjligt. Vi ses verkligen alldeles för sällan, det ska dock bli ändring på det.

Vi blev kvar på Espresso House i nästan två timmar och vi bestämde oss för att hälsa på Sevim en snabbis innan vi båda behövde hem till studierna. Det går inte att hälsa på SH snabbt, vi blev kvar i över en timme. Mycket trevligt och Jon köpte ett jättefint smycke till sin tjej, Elaine. Pluttit ;)

Nu är jag väl hemma (sen 90 minuter) och vad gör jag? Kollar combat, mail, facebook, hm, nike osv. Jag har fått påminnelser på två kursböcker. Jag måste läsa dem så jag vet om jag behöver kopiera något innan jag lämnar tillbaka dem. Kom igen nu Sofia!!! Skriv en sida så får du mysa på fredag kväll!!!

1 kommentar:

Ulven sa...

ATT du får! ;)