lördag 17 april 2010

Bokat!!

Yeehoo!
Har varit lite aktiv under lördagsmorgonen och fått gjort två roliga bokningar.
Lördagen den 24 april ska jag, Patrik, Sevim och Jonas gå och se Dirty Dancing i Vänersborg. Ida har huvudrollen och det ska bli grymt kul att se henne på scenen. Jag gillar musikaler men går alldeles för sällan och Dirty Dancing skadar ju aldrig att se om och om igen. 1 vecka kvar alltså :)

Tisdagen den 11 maj bär det av till Vänersborg igen och denna gång för att "springa" Vårruset. Jag brukar vara med i Älvhögsborgs lag men i år fick jag en idé. Varför inte samla tjejerna i familjen och göra något ihop? Jag nämnde det på någon söndagsmiddag men fick inget direkt gehör.. nämnde det för någon vecka sedan igen och då var det helt plötsligt intressant.
Nu har jag alltså anmält ett lag bestående av mig, mina systrar, min mamma, min moster och min kvinnliga kusin på mammas sida. Kan inte tro att det är sant men det är det. Så kul!!!
5 km plan mark och sedan en härlig picknick-korg. Håller tummarna för en solig kväll.
Nu blir det frukost och kettlebell!
Trevlig helg

Inga kommentarer: