torsdag 15 april 2010

Day Off

I somras betydde day off att jag var ledig från Therme som jag jobbade på då.
Tyvärr betyder det inte samma sak idag.
Jag har varit på jobbet under förmiddagen och ska tillbaka om cirka en timme för att jobba kväll på gymmet. Jag tycker om mitt jobb men idag hade jag bara velat dra något gammalt över mig.
Känner bara BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Jag orkar inte ta tag i något och sitter typ bara och glor, får dåligt samvete över det och mår ännu sämre... ond cirkel. Försökte dock pigga upp mig själv med Ahlgrens bilar (brukar fungera).
Det hjälpte inte och nu mår jag både illa och är arg på mig själv för att jag äter sådant jag inte borde. Jag har släppt all disciplin och nu går det bara utför. Igår tränade jag inte ens.
SLAPP PÅ ALLA HÅLL OCH KANTER!

Inte ofta jag känner mig så här låg och antagligen är det därför jag tycker det är så jobbigt. Går runt och spänner käkarna för att det inte ska börja darra och bli tårar av skiten.... blä, blä, blä. Jag är verkligen dålig på att vara låg. Jag vill vara mitt vanliga jag!
Jag vet vad som kommer lösa alla knutar men jag har inte haft tillfälle att göra det som krävs ännu. Snart så, snart. Jobbigt men behövligt!

Mat kanske piggar upp bättre än bilar? Köket kallar! Ha det gott!

Inga kommentarer: