torsdag 29 april 2010

Konstaterande

GODA SAKER TAR SLUT SNABBT!
Jag visste det sedan innan men idag har jag konstaterat att det inte bara gäller godis, mat, semester, osv utan även dejtande. Idag fick jag ett samtal som innebär att jag inte längre dejtar.
Tråkigt, men inget jag kan göra något åt. Jag kan inte styra över en annan persons känslor och känns det inte helt 100 så ska man väl inte fortsätta. Jag hade dock gärna jobbat lite mer på det, typ umgåtts och hittat på saker för att se om man trivs ihop. Känns inte som vi hunnit det ännu.
Nåja, det är bara att ta ett djupt andetag, trycka ner det i bagaget och fortsätta dagen. Jag har jobbat i receptionen, haft boxingpass och instruktioner på gymmet. Grymma skådespelartalanger måste jag erkänna. Jobbat och skämtat på som ingenting och varit avstängd från halsen och ner. Lite mer spända käkar än vanligt men hellre det än att visa mig svag.
En skum sak är att jag inte varit hungirg idag och min hunger brukar aldrig påverkas. Jag har ätit lite gröt imorse och sedan en Felix broccolipaj. Det är ingenting för att vara mig... får bättra mig imorgon. Då är det fest hos mamma. Puh, puh, puh att jag inte sagt någonting till dem om att jag har träffat någon ett tag. Jag hade inte orkat älta med dem om när, hur och varför när jag knappt förstår det själv.
Puss till mina vänner som kommer med stöttande kommentarer - klyshor, men det finns ju inget annat att säga i dessa lägen. Tack!

Inga kommentarer: