måndag 17 maj 2010

AEROBICS

Tjohoooo!
I torsdags hade så jag & Bedros det aerobicpass som stressat oss lite de senaste dagarna.
Lite smått nervösa klev vi upp på podiet och välkomnade de 20 deltagarna.
Sedan var passet slut...
Det gick så FORT men det var så jädrans kul!!!
Deltagarna hängde med, vi satte finalerna och svetten skvätte åt alla håll.
Har flera gånger kikat på det vi filmade och jag får ett stort leende på läpparna varje gång.
Vet tyvärr inte hur jag för över material från min filmkamera till datorn.
Därför får ni hålla tillgodo med lite bilder.

Vad tycker ni om mitt nya träningslinne från Nikestore.com?




Cykelpasset gick också bra men kom liksom lite i skymundan på grund av energin på aerobicpasset. Fullt var det och musiken fick salen att gunga. Grymma mixar som jag mer än gärna hör på dansgolvet.
Ser fram emot nästa samarbete med Beeedroooos!

Inga kommentarer: