onsdag 5 maj 2010

Morgonpigg?!

När klockan ringde 05.15 förstod jag ingenting. Någon minut senare insåg jag att jag inte drömde, det var MIN klocka och JAG skulle gå upp.
Jag tackar solen, fåglarna och till och med måsarnas kraxande, de hjälpte mig upp en dag som denna. Hade det varit mörkt, tyst och regnigt hade det blivit tufft.
I med lite yoghurt, på med kläder, packa väskan och sedan iväg hit till receptionen. Jobbar bara 06.00-07.45 för sedan ska jag ha mitt morgoncykel. Rätt skönt att vakna till liv innan man ska hoppa upp på den faktiskt.

Nu står jag så här, pigg som en lärka och frågar glatt våra medlemmar om de är morgonpigga, glada och laddade för träning? Lite väl klämkäck kanske men så är det :)
Imponerande att det är så många som är uppe med tuppen för att träna - att en del är lite smått förvirrade och verkar gå i sömnen är en helt annan sak.

GOD MORGON!!
Idag blir en bra dag, tjo hooo!

Inga kommentarer: