onsdag 16 juni 2010

Första bilderna

Jag har inte hunnit ge mig ut på någon fotorunda ännu men då jag verkligen längtar efter att få fota har jag haft med mig kameran i väskan nästan varje dag. Några få bilder har det blivit, med rena chansningar på inställningarna. Några blir bra och några blir urusla och därför harj ag anmält till en första grundläggande fotokurs på nätet. Den är på distans och man tar "lektionerna" i sin egna takt och mailar sedan in bilderna för lite feedback. Ska bli skitkul och skönt att äntligen få lära sig ISO, bländare, slutartid osv. Så länge får ni hålla tillgodo med några godbitar.
Bedros på BodyJam-premiären :)
Tomas & Mattias körde hårt på min boxutbildning.
Lunch med Linda & Bedros på A&O i Trollhättan
Zacharias i fin vit skjorta på sin första avslutning.
Saga busade i kyrkan....

Inga kommentarer: