onsdag 14 juli 2010

Mellanmål

Delat skift idag skulle man kunna säga.
Cykelpass kl 08.00 och cykelpass kl 19.45
Däremellan är jag ledig så idag är det inte någon betungande dag precis.

Lite småmulet efter passet så jag njöt av en bok i lägenheten tills det sprack upp. Då tog jag mig till badhuset och slappade där tills det blev lite mulet igen.
Jag faller för alla nyheter och måste testa när jag ser nya varor i butikerna. Igår köpte jag en ny Keso; vanilj, päron & äpple
Har precis ätit ett litet mellanmål och då passade jag på att provsmaka mitt köp, ihop med lite kiwi och ljuvliga vindruvor. Det såg riktigt smarrigt ut och jag var beredd på njutning.
Omdöme; Keson smakade lite som ljummen vaniljglass eller ljummen yoghurt med klumpar i. Jag tycker att den vanliga Keson är bättre. Det här blev liksom för sött på ett skumt sätt. Jag är dock inte förvånad att MITT omdöme blir så... jag brukar ha svårt att acceptera nya smaker på något jag är van vid. Prova gärna ni också och skriv ert omdöme i en kommentar :)
PS: Frukterna smakade underbart!

Inga kommentarer: