torsdag 15 juli 2010

3-in-one

Imorgon är det dags för Kraftprovet och eftersom jag fick kramp, andnöd och massa annat när jag skulle försöka öva/träna inför loppet så har jag lagt ner sådan träning. Jag vågar helt enkelt inte få så ont igen för då kommer jag inte att delta...
Lite borde jag röra på mig, jag tror inte riktigt på teorin att vila sig iform, så därför ska jag idag gå ut och gå en lite längre promenad.

Jag gillar att få gjort mycket på en gång och därför ska jag under promenaden öva mitt Bodycombat-pass som jag ska ha själv på måndag och promenaden blir ut till Överby och hem igen. Jag ska nämligen ändå ut dit för att kolla om det finns en Nike-tröja där som jag spanat in och sedan behöver jag även köpa glasburkar att förvara min torrvaror i. De där larverna jag hade på besök har gjort mig helt nojjig så jag måste ha glasburkar innan jag vågar köpa nytt. Bläääää.

3-in-one

Inga kommentarer: