måndag 19 juli 2010

Skenbakis

Skum dag. Kort dag!
Var inte hemma förrän strax innan 04 igår och stensomnade direkt. Vaknade 12.00 idag och åt en lång frukost med Tomas. Sedan var det bara att göra sig iordning för en mycket lugn dag på jobbet... inte bra när man är trött.

Jag har känt mig bakis, eller nått, den här helgen. Mycket tröttare än när jag har varit ute och festat. Dessutom lite ont i huvudet och sugen på fett och sött, KONSTANT!!
Jag kanske helt enkelt är skenbakis?

Avslutade denna dag med att äntligen titta på filmen Precious, baserad på romanen med samma namn som jag recenserade i ett tidigare inlägg. Gripande bok, ok film. Svårt att göra en film av en roman som egentligen bygger på tankar och känslor. Många detaljer och en hel del information missades men de tyngsta sakerna kom fram och fick självklart tårarna att rinna.

Imorgon ska jag försöka skriva något/någrai nlägg om Fallens dagar.
Sov gott!

Inga kommentarer: