torsdag 22 juli 2010

Slö - sjuk - slapp?

Igår började jag dagen med ett cykelpass, åt sedan frukost och stensomnade. Åt mat, somnade igen och gick sedan till jobbet där jag inte gjorde mer än nödvändigt. När jag väl kom hem slog jag mig ner i soffan med en sprillans ny Fitness-tidning, lingondryck och köttbullesmörgås för att vänta in So you think you can dance. 23.07 vaknade jag med ansiktet i tidningen. Hmmm... hade i varje fall ätit upp, men missade hela programmet.

Stensov till 10.00 då jag vaknade genomsvett och fortfarande trött. Vad sker? Jag försökte gå upp men gick ganska snabbt och lade mig igen. Vred och vände mig för att hitta en sval position men det gick sådär. Strax efter 12 fick jag tvinga mig upp och försöka ta tag i denna dag. Solen skiner för fullt utanför fönstret men jag måste tvätta och städa lite då 4 heldagar väntar mig fre-mån.

Är jag slö efter helgen (fortfarande) är jag sjuk (och bara tror att svetten beror på värmen) eller är jag helt enkelt bara slapp?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är helgen som sitter i.... :)