måndag 4 oktober 2010

BodyCombat 45

Precis hemkommen från mitt måndagscombat.
Idag var andra gången jag & Per körde BodyCombat 45 och jäklar vilket bra pass det är. Jippi!
Vi kunde inte vara med på releasen i Stockholm den 4 september eftersom vi hade invigning av Arena Älvhögsborg samma dag. Därför var det extra spännande denna gång då känslan inte blir riktigt den samma när man bara övar hemma i vardagsrummet.
I lördags hade vi en egen Super Saturday / Releaselördag på Älvhögsborg och det var riktigt lyckat. Vi släppte de nya programmen i alla våra Les Mills-pass. BodyJam var först ut med alla 3 instruktörerna, Ida, Ingrid och Angela. Därefter körde Per & jag BodyCombat och sedan rundades dagen av med ett BodyBalance pass tillsammans med Angela & Annelie.
Det var cirka 90 deltagare totalt och de var jämnt fördelade över dagen - perfekt! Det är väldigt nervöst men otroligt kul med premiärer. Hela kroppen är på helspänn och efteråt är man totalt urladdad och nästan lite tom. Skumt också hur bra passet sitter efter att man har haft det där första passet, när det innan känns som att det kan gå hur som helst. Med andra ord var jag otroligt mycket säkrare idag och då blir man mer pedagogisk och ser gruppen bättre.

Lite bilder från lördagen kommer här. Tyvärr krånglar det med videouppladdning så det får jag skippa. Enjoy!

Inga kommentarer: