fredag 22 oktober 2010

Tidsfördriv

Jag vet du minsann hur man kan sysselsätta sig med saker som får tiden att gå...
Häromveckan märkte jag att jag hade 114 etiketter/kategorier i min blogg. De "ämnen" ni ser i spalten på vänster sida. Det är ju idiotiskt... speciellt eftersom det fanns vissa kategorier med endast 1-3 inlägg. Dumt!
Speciellt då de flesta bloggar har max 10 olika kategorier för att lätt kunna guida sina läsare.

Det jag gör nu är alltså att jag byter etikett på nästan ALLA inlägg. När jag började visste jag inte hur lång tid det skulle ta men nu kan jag inte sluta. Tror jag är nere i hälften i varje fall. JIPPI!

Ska även göra klart mappen med foton som ska framkallas... ikväll ska den skickas in. CHECK!
Imorgon blir det träning med FJ inför vårt pass nästa fredag; Ultimate Fighting. Spännande!

Inga kommentarer: