söndag 24 oktober 2010

Så mycket bättre

Igår var det dags för min & Elins höstfest.
Vi har kommit på att vi har väldigt trevligt när vi festar på tu man hand eftersom vi då hinner prata klart om i varje fall 4 av de 19 samtalsämnen vi påbörjar.
För en gångs skull hade jag inte massa saker som skulle göras innan så jag unnade min kropp lite omvårdnad; fotbad, ansiktsmask och en ljuvlig bodyscrub.

Ljuvligaste bodyscruben ever.... man vill typ äta upp sig själv efteråt :)

Elin kom på utsatt tid och vi dök ner i götteskålarna. Vi var lite mer svårstartade med drickat, men när vi fick igång vår partyplaylistSpotify så blev det bättre.
När Elins bror kom bort så plockade vi fram Förfestspelet (inhandlat på SG) och tog fram högen som hette: "Lär känna varandra bättre". Riktigt trevligt och vi fick veta mycket om varandra som man inte visste eller kanske hade glömt bort. Ett kul spel som kanske inte ska spelas med par... vissa frågor kan nog bli obekväma eller skapa konflikter.

Butlers intog vi närmare halv 2! Som vanligt! Vi är katastrofalt dåliga på att gå ut i tid.
Denna korta tid ute kompenserades med lite efterfest där frågorna plockades fram igen. Denna gången använde vi även högen med "SEX"frågorna. Kanske svarade lite väl ärligt på en del frågor... hmmm, får hoppas att berusningen gör att de som deltog kanske inte lade allt på minnet :) Kröp till sängs strax efter 05 och sov ut till närmare 11 imorse. Härligt!
Inga planer för dagen förutom min tvätt då och jag har bara njutit av varje minut. Gött!

Hamnade framför tvburken och reprisen av "Så mycket bättre". Jag fastnade (glömde bort tvätten i en timme) och har haft ett leende på läpparna de senaste timmarna. Oj, vilket mysigt program... Elin skulle antaglien kräkas flera gånger om ifall hon ens kollade 5 minuter på detta men jag njöt. 7 kända artister; Lasse Berghagen, Petter, September, Thomas DiLeva, Christer Sandelin, Plura och Lill-Babs ska bo i ett hus på Gotland i en veckan och de har en dag var där de övriga ska tolka deras låtar. Det kanske inte verkar så exalterande men det var mysigt. Denna gång hyllade de Lasse Berghagen och det var häftigt att se hur berörd han blev av allas tolkningar. Det rann såklart några tårar på mig med....
Lätt att jag ska se nästa avsnitt också.

Inga kommentarer: