måndag 25 oktober 2010

Different

Herregud.. jag var helt borta på mitt combatpass idag.
Tappade bort mig två gånger i den lättaste låten och i låt 7 kunde jag inte få till "running man". Jag började baklänges och kom aldrig in i tekniken, skandal!
Tur att våra medlemmar har överseende när sådant sker. Det är ju inte så ofta!

Igår var jag lite uttråkad och rastlös och för att fördriva tiden fick ja g för mig att jag skulle måla mina tånaglar. Hahaahaha. Det har väl hänt 5 gånger tidigare och då har det varit i megaljusa färger, typ genomskinligt. Igår blev det armygrönt. Hahahaa. Jag rycker till så fort jag ser mina fötter. SÅÅÅ OVANT! Jag kan tycka att det är fint på vissa personer men är tveksam till mig själv. Ska dock ge det en chans. Ett steg i rätt riktning att bry mig om de stakars fötterna :)

Lång dag på jobbet med möten och utvecklingssamtal lättades upp av trevlig post. Nya FITNESS!! Jippi! Jag ska aldrig sluta prenumerera på den. blir lika glad varje gång och det står alltid några intressanta saker. Nu ska jag unna mig lite läsning i den och en megakopp med te.
Kram kram

Inga kommentarer: