måndag 8 november 2010

Äta ute

Ska faktiskt bli riktigt gött att ha en alldeles vanlig vecka med lunch på skolan och middag hemma. Förra veckan hade eleverna höstlov och vi hade konferenser mån-ons. Sådana dagar innebär lunch på stan. Kanontrevligt men inget jag vill göra varje dag. Svårt att välja var man ska äta och det blir lite flängande fram och tillbaka.
På torsdagen hade jag en underbar ledig dag som inleddes med lunch på stan, IGEN! Denna gång gick jag & Yvonne till restaurang A&O. En trevlig lunch där vi gick igenom julschemat för Älvhögsborg. En massa spännande och roliga pass. Ser fram emot det reda nu.

Efter träningen i torsdags så var det middag på Butlers med Mathias B och Linda. God mat, smarrig dryck och trevligt umgänge avslutade min höstlovsdag. Nice!
Jag skulle hitta en kärleksbild idag till vårt områdesarbete på skolan och då fann jag denna!
Sött budskap och lite rolig... dessutom har jag en likadan på mig från Butlers på påskafton.

Inga kommentarer: