måndag 29 november 2010

Jag går när ni kommer

En fin låt som känns sorglig men ändå hoppfull... eller? 
Jag litade på såna ögon - Det står jag sviker dig idag - Jag intalar mig om hopp - Att jag inte ska bli så  
Jag går när ni kommer - Jag lovar ingenting till er - Jag gör aldrig om det - Ni sårade min akilleshäl 
Så slå inte mitt nummer - Jag lägger på när ni ringer  
Ni bryter bara kvistarna med blommor - Och tar det finaste ur dom 
Ni suger tag och ristar in ett tomrum  - Det går jag nu ifrån  
Jag går när ni kommer - Jag lovar ingenting till er - Jag gör aldrig om det - Ni sårade min akilleshäl 
Jag går när ni kommer - Förlåter inte er nåt mer - Jag gör aldrig om det - Det pågår i oändlighet 
Så slå inte mitt nummer - Jag lägger på när ni ringer  
Jag kan inte gå närmare - Och låta ådrorna kallna  - Ni får inte besvära mig  - Jag vill höra nålarna falla  
Jag går när ni kommer - Jag lovar ingenting till er  - Jag gör aldrig om det - Ni sårade min akilleshäl 
Jag går när ni kommer - Förlåter inte er nåt mer - Jag gör aldrig om det  - Det pågår i oändlighet 
Så slå inte mitt nummer - Jag lägger på när ni ringer

1 kommentar:

Pappi coolo sa...

Hmm... vad konstig texten blev när jag publicerade den. Nåväl, det går ju att läsa ändå.