tisdag 23 november 2010

Vissa dagar...

... är bara jäkligt mycket bättre än andra.
Igår var det en sådan dag. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var men jag hade en go känsla i magen hela dagen och kvällen. Allt klaffade liksom.
Lektionerna gick bra på jobbet, jag hann sedan hem i tid för att hinna laga till en riktig middag, jag åt den i lugn och ro och åkte sedan till Plus för att ha pass. Jag var lite nervös innan, skulle rumpan hålla för ett Combat-pass eller skulle musklerna bråka med mig. Det höll och jag fylldes av glädje! Väl hemma tog jag en dusch och två smörgåsar innan jag gottade till mig i soffan med en rykande färsk Fitness-tidning och en lika rykande "kopp" med glögg. MYS!!
Jag har inte plockat fram julsakerna ännu så jag fick dricka glögg i ett glas, det gick bra det också. Eftersom jag under arbetstid hunnit med en massa pappersarbete kunde jag verkligen slappna av och jag njöt till 1000. Mer sådana dagar, tack!
Denna glögg var det som slank ner. Tror mamma köpt den till mig på IKEA. Den var väldigt söt men eftersom jag inte dricker det i så stora mängder var det inget problem för min del. Mums!

Inga kommentarer: