onsdag 24 november 2010

Rösta på mitt bidrag


Hej hej!
Jag har anmält mig till en tävling med bästa semesterbild.
Denna bild har jag använt.
Den togs på Rhodos sommaren 2009. Bedros satte sig lite för högt upp på sin solstol och i slow-motion välte den bakåt. Jag försökte greppa stolen men jag vek mig av skratt och var inte till någon större nytta. OMG vad vi skrattade. Vilka minnen!
Nästan så jag bryter ihop varje gång jag ser bilden. En underbar sommardag med härliga vänner och ljuvlig miljö, me like.

Tävlingen går till som så att den som får flest röster får åka 1 vecka till Mythos beach som gästrecensent. Det hade verkligen varit som en dröm. jag skriver ju ändå redan om alla resor jag gör. Både här och på www.resedagboken.se (alias Pappi coolo såklart).
Ni får rösta 1 gång per dag och det är 18 dagar kvar. Snälla, snälla, vote for me.
Här är länken!

Inga kommentarer: