lördag 29 januari 2011

4/30 I min träningsväska

Inlägg 4 i bloggutmaningen tar upp vad man har i sin träningsväska.

Jag har ett skåp på Arena Älvhögsborg så oftast är min träningsväska (en cerise, Nike-ID) väldigt tom. En vattenflaska, en skiva och koreografin/anteckningarna om vad jag ska göra. Min kalender och plånbok slängs nästan också alltid ner, ifall det dyker upp någon fråga om jobb eller om jag ska handla på vägen hem.

Just idag är det roligare att svara på frågan då jag precis, precis, precis kommit innanför Lizas dörr igen efter första dagen på The Nike Blast. Dit hade jag med mig min stora orangea bag från Älvhögsborg. Knökefull skulle man kunna säga.
Skor
5 par strumpor/trosor/sporttoppar
3 par träningsbyxor
4 linnen
Överdragsbyxor + hood
2 kameror
Anteckningsblock
Duschgrejer + handduk
Nötter
Vattenflaska
Plånbok
Svettband
NYA Nikeskor - som alla deltagare fick :)
NY prasselhood - en orange
NYTT "basketlinne"
En tröja till Ingrid

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en kväll på Wallmans. Liza som jag bor hos jobbar ju där och då tänkte jag att det kunde vara kul att titta på showen. Ska självklart skriva om The Nike Blast men det förtjänar ett eget inlägg.

Inga kommentarer: