torsdag 31 mars 2011

Desperate Housewife

Ruskigt trött efter jobbet idag, torsdagarna är intensiva och idag blev det dessutom utvecklingssamtal efter ordinarie arbetstid. Somnade en bra stund i väntan på kvällens simkurs och jag trodde aldrig att jag skulle orka gå dit. MEN det gjorde jag och jag är väldigt nöjd över detta. Det gick bra och nu klarar jag åtminstone 25 meter frisim utan andnöd. Vi har även börjat lite smått med FJÄRIL och det är verkligen INTE min grej, det ser ut som att jag plaskar för livet för att göra omgivningen uppmärksammad på att jag behöver bli räddad - det var dock ingen som hjälpte mig! Jag åt rätt så tätt inpå träningen så det känns överflödigt att äta en hel måltid nu igen, därför blir det vatten (för att jag är megatörstig) och honungsmelon. detta avnjuts framför kanal5play.se där jag ska kolla in tisdagens avsnitt av Desperate Housewife. 19 kr tar de för att visa programmet i efterhand... lite fånigt men jag unnar mig det ikväll. Godnatt

Inga kommentarer: