söndag 20 mars 2011

Let's go GAGA

Nästa fredag ska Ida & Bedros ha månadens afterwork-pass på Älvhögsborg och igår körde de ett genrep på Bedros step-tid. Som ni kan se var det ett temapass: Let's go GAGA. Ett kul danspass med en del koreografi från Gagas musikvideos. Passet bestod av enbart Gagamusik som Bedros mixat ihop på ett fantastiskt sätt. Jag måste också lära mig det där!
En härlig träningsbild. Ingrid Forintos, BodyJam instruktör, i turkost.
Ett fokuserat, men dansglatt gäng som fick en härlig start på en solig, skön lördag. Några vanliga steg, några snurrar, några klurigheter och lite åmande (som jag hoppade över... hihhi)
Bedros är mycket för guld och här lyckades jag föreviga hans nya träningsskor.
Snygga, speciellt med nätstrumpor och tubsockor till :)
Jag var såklart tvungen att prova de fräcka, blinkande glasögonen. Coolt att Theres lyckades klicka preics när det blinkade grönt :)

Inga kommentarer: