onsdag 30 mars 2011

SPIN OF HOPE!

Här kommer så slutligen mitt inlägg om Spin of Hope som gick av stapeln lördagen den 26 mars 2011 på Arena Älvhögsborg. Jag har avvaktat med inlägget för att kunna redogöra hur mycket pengar vi har fått in samt för att kunna publicera några bilder. Det blev dock väldigt mycket bilder under dagen och det har tagit mig två kvällar att gå igenom dem, radera, beskära osv. Kommer publicera en hel del av dem här och låter dem tala för sig själva.
Kort sagt så är jag/vi väldigt nöjda med dagen. Allt flöt på bra och deltagarna verkade belåtna. Dessutom fick vi totalt in 45.670kr till Barncancerfonden och det är hysteriskt bra!!
Tack till alla som bidrog på ett eller annat sätt.
Den 24 mars 2012 så kör vi igen!
Dagen inleddes med ett harmoniskt MIND-spinning. En inre resa kl. 07.00.
Våra tre snygga BODYJAM-tjejer. De är alltid lika piffiga när det är dags för premiär.
Jag & Per gav järnet på en underbar BODYCOMBAT-premiär. Release nr 47 är grym!
Bodybalance en fröjd för både kropp och själv (samt syn - visst är de snygga?)
Snyggingar - Camilla M och Fredrik W körde ett pass med tema Svenska Klassiker.
Det verkade som att alla hade trevligt, även emellan passen. Det gillar vi!
Vid 14-tiden kund jag koppla av lite grann. Åt mat, kikade på L8's produkter och tjötade lite med lillsyrran som var med på 3 av dagens pass. Bra jobbat!
Theres skakade på det mesta i sitt Hawaii-Zumba som blev en succé. 20 kr i bössan så fick man vara med, oavsett om man var medlem eller ej!
Rockpasset - självklart med RosMarie och Camilla H. Yeah!
Så här såg det ut (på ett ungefär) i vår cykelsal under 12 timmar :)
Gainomax sponsrade med Recoverydryck till alla besökare - mycket uppskattat och GOTT!
Vi var 6 instruktörer på det avslutande partypasset - ös från början till slut. Lite tokigt att jag hade glömt bort att räkna med mig själv men snabbt och lätt fixade jag & Theres fram en cykel till mig - lite off från de andra men jag hade grym utsikt över alla deltagare - perfekt!
Efter att vi hade ätit på Buddys så tog vi stegen till Butlers. Har nog aldrig varit där innan klockan 23.00 men det var riktigt trevligt. Vi mötte upp min syster, Maria och Malin och satt med dem i puben och lyssnade på livebandet tills dansgolvet öppnade.
På dansgolvet tillbringade vi sedan resten av kvällens timmar. Härligt att få röra lite på sig!
En underbar dag och trevlig kväll - jag är med nästa år. Är du?

Inga kommentarer: