måndag 18 april 2011

2/30 Min hatlåt

Jag startar första dagen på mitt påsklov med ett inlägg i min musikutmaning.
Ämne 2; Min hatlåt.
Det finns två låtar som konkurrerar om att hamna här.
2 låtar som det väl egentligen inte är något fel på men tyvärr har de spelats sönder under alldeles för många år. Det som förstört låtarna mest är alla människor som blir som kaniner på dansgolvet om dessa (tyvärr) spelas. Hopp upp och ner är inte att dansa.... att stå still och gunga till musiken kanske inte heller kan kallas dans men då mosar man åtminstone ingens fötter.

Har ni listat ut vilka det är?
Jag har bestämt mig för vilken som kommer på första plats.
1. SOMMARTIDER - GYLLENE TIDER (undrar hur många som får ont på tårna i denna video)
tätt åtföljd av:

Vilken är er hatlåt? (Om man nu kan HATA musik, det är ett väldigt starkt ord känner jag)

Nu blir det lite chinsträning...

Inga kommentarer: