söndag 17 april 2011

1/30 Min favoritlåt

Jag gör't!
Jag antar musikutmaningen... ett inlägg om dagen utifrån fasta rubriker kring musik.
Vissa kommer vara lätta, andra svåra och några kanske lite överraskande.

Jag trodde att det första inlägget skulle vara lätt; Min favoritlåt!
SKITSVÅRT!!!
Jag är en periodare när det gäller musik och kan verkligen lyssna sönder låtarna när jag fastnar för dem. Efter några minuters fundering (har inte tålamod till att lägga ner mer tid än så) så har jag fattat ett beslut.

En gammal låt, som jag framförallt lyssnade mycket på när jag precis fått körkort, snart 10 år sedan!! Hjälp! Jag har aldrig tröttnat på den och blir lika glad varje gång. Texten tycks finnas kvar någonstans i bakhuvudet och jag nynnar alltid med även fast det ibland går väldigt, väldigt fort.

Något har hänt med funktionen, länka från youtube, så jag får ett tag framöver skicka med en länk TILL youtube istället.... hoppas att det är ok.

Här kommer den alltså, min favoritlåt.... (en av dem, måste jag få tillägga).

1 kommentar:

Annis sa...

Jag är grym. Jag gissade på denna låten innan jag tryckte på länken :)