söndag 17 april 2011

Test med videoblogg

HELDAG i Vargön på Hallevibadet och Älgadoppet.
Kör same same imorgon (söndag) så en liten upplevelserapport och bilder kommer imorgon kväll.

Vill börja videoblogga mer men vet inte riktigt om vad eller hur jag ska gå tillväga.
Jag provade lite idag när jag var ute och gick... det var då jag provade sist också, måste hitta nya infallsvinklar på det där. Hur som helst;
* Två olika filmklipp från min promenad.
Märker att jag behöver öva på att gå, prata, filma och titta i kameran samtidigt, utan att ändra min röst och göra massa ticks med ögonen... ELLER, är det sån jag faktiskt är, utan att jag tänker på det?
Vad tycker ni om att videoblogga?
Har ni något bra tips på utförande eller område som det passar att videoblogga om, istället för promenader, hihihihi.


Inga kommentarer: