tisdag 26 april 2011

Aerobic - Back in the days 2

På skärtorsdagen körde jag och Ingrid en favorit i repris, vårt Aerobic - Back in the days. Efter förra gången skrev jag om passet och kläderna samt bifogade ett filmklipp. Klicka här för att uppdatera dig. Denna gång gick passet lite bättre tycker jag och deltagarna var ännu duktigare. Innan passet drog igång hade jag & Ingrid en photsession där vi skulle ta kort i typiska aerobicposer.... lyckades vi?
Klockan 16.00 körde vi igång och uppvärmningen var lika klassisk som poserna. Stampa takten för att få igång fötter, vader och knän, klappa var roligt också, och man fick inte glömma bort att le :) Härliga minnen från begynnelsen!
Samspelta deltagare och rätt så pedagogiska instruktörer!
Bildbevis på mina skumma svettkörlar... hur kan man svettas så mycket under sina knän?

Inga kommentarer: