torsdag 14 april 2011

Katter, mat och en liten dräkt

Igår utlovade jag några foton från min ljuvliga middag hos Homie och Mika, här kommer de.
Förrätten; honungen och getosten gifter sig i munnen :)
Huvudrätt; goda potatisar och hemmagjorda, supergoda biffar med fetaost och soltorkade tomater i.

Lill-Babs var på lekhumör - hur kan en tofs på en pinne vara SÅ rolig?
Diego Alveland Suntila var betydligt lugnare och höll sig på avstånd med skräck i blicken...
Blev hon kanske rädd för mig när jag klädde på mig innehållet i mitt paket från www.jabb.se. Jag beställde den, lite lätt impulsivt, i fredags när jag & Daniel kikade på hemsidan. Redan på tisdagen fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut den. Grymt bra service.
Att jag köpt en dräkt innebär att jag nu bestämt mig för att börja med denna typ av träning på riktigt. Jag kommer inte kunna delta på båda träningarna varje vecka, men ett pass/vecka kommer jag få till. Ska bli riktigt kul faktiskt!
Ovant bara att träna i en tjock dräkt när man är van att ha så "lite" kläder på sig som möjligt.

Inga kommentarer: