fredag 20 maj 2011

Snacka friidrott

Idag har det varit Skolmästerskap i friidrott för Trollhättans friskolor. Jag fick agera speaker och det gick riktigt bra. Solen sken (synd att jag satt i ett litet bås), eleverna skötte sig kanonbra och det presterades fina resultat... speciellt från Fridaskolan såklart!

Direkt efter friidrotten åkte jag till Arena Älvhögsborg för mitt vanliga fredags-receptions-pass. Det börjar bli väldigt lugnt där nu, i varje fall en solig fredag kväll. Fullt förståeligt!
Rätt bra för jag & Daniel hann snacka ihop oss väldigt mycket om kommande kettlebellträningar och upplägg. Spännande!
Nu ska jag försöka städa och plocka iordning i lägenheten så att det inte blir stress imorgon.
Då är det träning, lite snabb shopping, 5-kamp och raj raj at my place som gäller. KUL!!!

Inga kommentarer: