lördag 30 juli 2011

Svensk sommar - redan augusti!!

Den svenska sommaren är äntligen här och jag har lyckats pricka in mina lediga dagar väldigt, väldigt väl. Jag har dessutom varit väldigt ledig dessa dagar och jag har i stort sett bara varit i lägenheten för att packa om min väska - därav katastrofal uppdatering av intressanta inlägg här i bloggen. Egentligen har jag en massa att skriva om men jag ska hålla på mig lite grann och nöjer mig med att publicera bilder som togs under förra veckan.

Måndag: GÖTEBORG - som värsta turisterna :)
"Trädgårdsföreningen"
En tur med "Paddan"

Tisdag: Långpromenad i Trollhättan med fotografering
Slussarna + gamle dal är vackert
På "Kärlekens stig" fanns det massvis med stora blåbär, mums!
En liten paus vid kanalen i närheten av Älvhögsborg, fågelskådning, hihihi.

Onsdag-fredag: SMÖGEN
Tjorven - 11 veckor
Man kan ha det sämre :)
Kräftpremiär - jag lyckades äta 7 st!! Dock inga klor, hjärnsubstans eller bajsränder!
Sjöbodens utsikt!

FREDAG KVÄLL - kubb, grill och spel i Gamle Dal
Mika & jag lekte grillmästare
Trevligt sällskap och ett roligt spel "Ascoola 90-talet" (finns på SG) gjorde att vi blev kvar i Gamle Dal till närmare midnatt. Kolsvart runtomkring men har man trevligt så har man.
Hur ska jag sammanfatta dessa dagar? Svensk sommar när den är som bäst!!

Igår blev det en heldag med sol och bad i Grebbestad men av någon skum, okänd anledning så tog jag inga kort. Illa! En grymt bra dag blev det i varje fall.
Idag är det jobb på SG Interiör och Design och ikväll blir det BodyCombat. Ska blir rätt gött faktiskt - det är lätt att bli helt förslappad i semestertider.
Hur fördriver ni helst en ledig dag?

Inga kommentarer: