fredag 21 oktober 2011

Rullar i BJJ

Jäklar vilket ös det var på mitt boxpass idag.
Det har varit en liten svacka på boxingen ett tag men idag var det en massa taggade deltagare och då blir jag ännu mera taggad... gött! Hoppas att de kommer tillbaka nästa vecka =)

Jag tar oftast inga foton på mina vanliga pass men förgyller inlägget med en liten filmsnutt från tisdagens BJJ. Jonas var där och tittade och han passade på att filma lite grann. Det är grymt nyttigt att få se sig själv på film för jag har absolut ingen aning om vad jag gör eller vad jag hade kunnat göra. På filmsnutten kör jag mot en rätt så ny tjej, hon är lätt men väldigt envis och har kört Aikido i 8 år innan. Det svåraste är att hon har en annorlunda dräkt... den är väldigt fladdrig och då blir det svårt att göra de grepp vi har lärt oss.
I klippet försöker jag också börja göra några "attacker" och inte bara försvara mig. Håll tillgodo!

Inga kommentarer: