lördag 5 november 2011

Besviken

Jävligt (ursäkta språket) besviken på min nya telefon iPhone 4S! En av anledningarna till att jag köpte den var att jag ville ha en telefon med bra kamera eftersom jag tycker om att fota. Mina vänner som har iPhone tar väldigt fina foton, och jag tänkte att det kan vara skönt att slippa bära runt på systemkameran jämt. Igår var jag, Victor och Jojjo på Wallmans salonger (mer info i annat inlägg) och eftersom jag hade ny exklusiv telefon så tog jag inte med någon kamera. Dumt beslut! Varenda foto hade som ett grått täcke över bilden och man kunde knappt ana motivet. Först trodde vi att det berodde på att det var rökigt i lokalen men jag har även fotat i dagsljus idag men det blev same same. Jag finner inga ord över hur besviken jag är.
Telenor kommer få ett mycket ARGT samtal kan jag lova! Fyyy tusan!!!

1 kommentar:

Bedros sa...

har du tagit bort skyddsplasten?? // B