tisdag 15 november 2011

Ny kollega

Jag har fått en ny Combatkollega på Arena Älvhögsborg, Sanna Hallonsten.
För några helger sedan gick hon grundutbildningen i BodyCombat och igår var hon med på mitt pass och körde två låtar. Lite som inskolning för att lära känna anläggningen och medlemmarna. Hon var jätteduktig och jag tror att det kommer bli hur bra som helst. Nu är vi 3 instruktörer på 3 combatpass. Perfekt! Då är vi inte lika sårbara ifall någon blir sjuk!
För övrigt är det grymt kul att köra pass ihop med någon för det blir otroligt mycket mer energi... ska se om vi inte kan få till något teampass på julschemat kanske. Det hade varit kul :)

Får fatta mig kort... tisdagar ska ägna åt plugg (suck) och igår fick jag äntligen lite kommentarer från mina handledare så nu ska jag se om jag är på rätt väg i mitt arbete.

Inga kommentarer: