fredag 16 december 2011

Dagens snackis...

... under mellanmålet!
Vad är det som ligger här bland frukten?
Brysselkål?
Växer den så, jag trodde den fanns på buskar?
Jasså, jag trodde den växte som potatis?
Jaha, jag trodde den låg som i en ärtskida...
Ni förstår... diskussionen var igång. Alla såg vi att det var brysselkål men igen av oss hade sett den IRL (som eleverns säger) i ett land eller växthus förut. Hmmm.... måste ha väldigt grova rötter annars blåser stjälken omkull???
Jag säger då det, lärandet är verkligen evigt, hihiihhi.

PS: Jag har varit på ännu en undersökning av min handled och blev återigen beordrad VILA så nu har jag vilat från träning mån, tis, ons och typ torsdag. Hade mitt boxpass men undvek stora belastningar och markerade bara slagen. Skum känsla och jag vill helst tröstäta hela tiden och det är tyvärr inte brysselkål jag är sugen på!
Handleden måste bli bra, så här kan jag inte fortsätta!

Inga kommentarer: