onsdag 18 januari 2012

Morgoncykel

Imorse kl 07.00 hade jag morgonpasset på Arena Älvhögsborg. Ett cykelpass på 60 minuter.
Jag brukar ha det med jämna mellanrum men nu var det bra längesedan.
Det gick grymt bra/var ruggigt skönt och jag tror på 3 anledningar:
1, Bra mix på låtarna
2, Visualiserade att jag satt på min nya racercykel och swooshade fram längs vägarna
3, Det var längesedan jag körde

Jag känner mig grymt på G och det är bra, en heldag på jobbet och sedan en mängd ärenden som ska fixas innan helgens träningsläger i Långberget. Enda nackdelen är att jag sover så galet oroligt natten innan morgonpass... jag är livrädd för att försova mig. Kanske borde gå på det även de onsdagar jag inte instruerar, för att få det till en vana :)

Den här låten hade jag som låt 2 i passet. Jag har inte hunnit ha med den tidigare eftersom jag inte haft pass på länge. Jag har fått njuta av den hemma men OJ vad skön den var att cykla till!!! I like how it feels!!!

Inga kommentarer: