söndag 12 februari 2012

Produkter från The Nike Blast

Det tog sådan tid att skriva det förra inlägget så när jag närmade mig slutet var jag så glad över att snart vara klar och jag glömde helt att bifoga mitt fina collage med alla de produkter jag hade med mig hem från The Nike Blast. Alla deltagare fick ett par skor, fanns några olika att välja mellan och jag valde Nike Free 5.0 (tror jag). Sedan fick jag också en grym t-shirt, en sportbag, vattenflaskor, en nyhet från Vitamin Well (äcklig, hihihi), smakprov på Gainomaxbar och massa hygienprodukter. Byxorna i mitten var de jag själv köpte i Nike Shopen. Ett par carpi tights med färgstänk (450kr) och ett par svart "mysbyxor" (500kr). För vissa kanske bara allt detta är motivation nog för att åka dit :)

Älskar man Nike så har man kommit till rätt ställe!!

Inga kommentarer: