lördag 11 februari 2012

Stolt

Sitter och pluggar denna kyliga lördag, men fick precis lov av mig själv att ta en liten paus och surfa runt på facebook och bloggar. Jag håller på med ett utförligt inlägg om The Nike Blast och jag publicerar det ikväll. Nu vill jag mest bara nämna några saker jag är stolt över:
* Min lillasyster som förutom att kämpa och slita på sina jobb, nu också börjat säga ifrån!
* Min Homie som kämpar på med vår Bride-training :) Hon blir den snyggaste bruden EVER!
* Min DUKTIGA pappa som slutat röka efter typ 40 år eller så. Dessutom har han börjat träna och igår var han på sitt första kettlebellpass. Träningsvärk idag men är redan sugen att gå tillbaka imorgon. Me like! Det är aldrig för sent!
* Lilla Mamma som kämpar på och håller modet uppe trots sin tuffa sjukdom. Hon är grym!
* Victor (och mig med såklart) som jobbar heltid och ändå pluggar - vi tar vara på tiden, är flitiga och hinner med så mycket, både på egen hand och tillsammans!
Precis så som jag vill ha det!

Såklart är jag väldigt stolt över många och mycket mer, som till exempel min storasyster och hennes familj som "drabbats" av SAAB-krisen, men i detta inlägg ville jag lägga lite extra fokus på några i min närhet.

Jag vill också skicka med en reklamfilm som jag fastnat för av två anledningar:
1. Den har ett bra budskap... Vi har vinter 4 månader om året - Varför kämpa emot?
2. Låten är ljuvlig (Daniel Norgren - Prettiest World)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låten är U N D E R B A R!!!!

Pernille sa...

Du gør altid mig stolt!