lördag 17 mars 2012

Provtryckning

Kettlebellträning med TKSK idag och det var riktigt roligt trots att det bara var 5 deltagare.
Alla hade varit där förut och vi kunde gå fram lite snabbare. Fokus ligger dock fortfarande på LONG CYCLE och vi körde rätt mycket med två klot idag. Jag tror att det är bra för tjejer att träna med två även fast man bara tävlar med ett (för tillfället). Rackpositionen känns mycket stabilare och är man van vid två borde ett kännas lätt, eller?

Vi övade på att hålla ett bestämt tempo, tävlade i manmaker och gjorde en variant av crossfits 8/18. Jag blev grymt sugen på att köra men min handled mår inte bra efter gårdagens KB-pass och kvällens intensiva bowling. Typiskt!

När jag var uppe i Sälen och låg och vilade hela dagarna istället för att åka skidor så var jag inne på en sida som heter www.vistaprint.se och där gjorde jag en klubbtröja på prov. Den var väldigt billig men jag gjorde bara en ifall kvalitén var kass. T-shirten kom i tisdags och jag invigde den på träningen idag. Den kändes bra men trycket på framsidan är lite grumligt så jag får leta vidare efter något bra tryckeri. Förslag tas tacksamt emot!
Så här ser tröjan ut in action...
TKSK - Trollhättans Kettlebell Sport Klubb - Sofia Papadopoulos
From the front :)

1 kommentar:

superSHEro sa...

spreadshirt gillar jag! Bra tryck, bra service och stort urval av plagg. Inte lika billigt som vistaprint dock, men man får nog lite vad man betalar för.
Stockholm kettlebell klubb verkar satsa på tävlingar med två kulor även för tjejer. Nästa den 12 maj. :)