torsdag 15 mars 2012

Ett gott skratt

Ett gott skratt förlänger livet och vem kan låta bli att skratta eller åtminstone le när man hör detta härliga skratt! Inte jag i varje fall! Det får bli mitt "bli-glad-klipp" om det skulle behövas någon gång. Som medicin liksom :)
"Oj, vilka roliga ljud.... livet är härligt, fortsätt, mera mera!"

Youtube är en outtömlig källa med klipp av alla de slag och när jag kom in på detta så länkades jag såklart vidare till hur många goa klipp som helst. Jag bifogar två här nedan som kan vara extra kul att titta på. Jag vet, det blev bara massa bebisar denna gång, men NEJ, det är inget sådant på gång om ni trodde det. Det får vänta några år. Jag tittar hellre på dem för tillfället!

Cam gillar ballongen - Ett urgulligt klipp som tyvärr fått många tråkiga kommentarer för att pappan sparkar en ballong mot sitt barn. En ballong är som luft och barnet verkar älska det!!
Baby diggar Beyoncé - många barn börjar dansa men den här lille killen (?) diggar verkligen. Urskön! Benkicken är bäst och jag imponeras av tempot i gungningarna :)


Inga kommentarer: