onsdag 14 mars 2012

MixMeister

Halloj halloj!
Jag är så otroligt glad!! Jag är frisk och har återfått kraften att orka träna på riktigt! Så gött!!!
Combat i måndags, boxing igår (dock bara som instruktör) och spinning imorse! Love it!
I övrigt så ligger fokus nu på att få klart mitt cykelpass till Årets upplaga av 24-timmars. Temat är film och jag har valt The Fast & The Furious eftersom jag gillar filmerna men framförallt musiken, mycket Pitbull och annan go musik. Ett krav på eventet är att det aldrig är tyst så nu försöker jag mixa ihop låtarna i ett program som heter MixMeister. Bedros var här efter sitt pass i måndags och försökte guida mig genom alla knappar och finesser. Man kan ju göra precis hur mycket som helst och jag tror inte Bedros visade mig hälften av vad han kan.... Risk finns att jag kommer sitta MÅNGA timmar framöver och pilla med detta och den tiden finns egentligen inte. Pluggandet får inte bli lidande!!!
Det är dock inte konstigt om man börjar bli laddad och känna lite press med tanke på vilka notiser och skyltar som dök upp förra onsdagen. Det låter som att jag ska cykla ensam i 24 timmar och att det är just mig de ska utmana... hoppas ingen tolkar det så. Då blir de besvikna, jag ska bara ha ett av passen och sedan cyklar jag några timmar för TKSK's lag. Vet inte riktigt vad jag tycker om bilden... jag ser lite "för snäll" ut. Väldigt lugn och försiktig och det är ju inte riktigt rätt bild av min personlighet... men men hur naturlig blir man på sådana där fotograferingar?
Idag fick jag veta att ett gäng elever i år 8 anmält sig till 24-timmars och de kallar sig Sofias änglar... Vet inte om det har med mitt namn att göra men jag låtsas det och känner mig stolt över dem. Hoppas att några ur årskurs 9 hakar på och utmanar dem!

Inga kommentarer: