söndag 27 maj 2012

30 år...

... and life is kicking!
En vecka som 30-åring och den har flutit på precis hur bra som helst.
Jag känner mig på topp och har faktiskt ingen åldersnoja överhuvudtaget. Tycker snarare att det är väldigt skönt att slippa de ständiga kommentarerna: Snart är du trettio... nu närmar det sig... tant alltså... osv.

Ett trevligt sätt att vakna på

Min födelsedag firades på allra bästa sätt och efter en frukost och ballongregn i sängen hade jag en lugn förmiddag tillsammans med Victor innan vi åkte en sväng till Överby. 

En helsida var jag inte riktigt beredd på, men det var en positiv överraskning och en bra skriven artikel

18.30 drog mitt lilla partaj igång och jag vill direkt passa på att tacka Johanna & Elin för allt slit. De har planerat, shoppat, tagit emot anmälningar, dukat, bakat, hackat, skurit och fixat. Tusen tack! Temat för kvällen var sport och det var härligt att se hur alla hade gått in för sina utklädnader - me like! 

Rugbyspelare
Fighters
Farfar, snart 92 år, deltog även han. Och var kvar till sist :)
Jojjo kom som simmare och tog hem segern för bästa dräkt. 
Jag och Victor kom som ett tennispar. Proffsiga? Nja... det vet jag inte men en och annan backhand blev det väl, :)
Härliga vänner!! 
Johan var en snygg ryttare! 
Vem bygger det högsta och mest stabila ballongtornet?
Aerobicspass förekommer väl på alla kalas?
Tårarna rann när vackra Pernille klev in genom dörren. Hur lägligt är det att hon just denna helgen lämnat Köpenhamn för att delta i Yoga Games i Göteborg. Ödet!!! 
Jag fick otroligt många fina presenter. Bland annat en liten berlock föreställande en vespa. Det var  en symbolisk present som innebär att jag ska få en riktig när vi flyttar till huset. Åh, så bra!! Jag har varit så orolig hur jag ska hinna flänga fram och tillbaka mellan jobb, gym, hem m.m. Hur bra present som helst! Jippi!
Av mor och far fick jag en greklandsresa med hela familjen + syskonbarn. 9 augusti bär det av - hurra!!
Citrusträd, tvättställ, blommor, presentkort, trädgårdsredskap, fotoram, euro, delikatesskorg, skål, ställ till kaffekapslar, mjölkkanna + muggar, tekopp, fresita, tårtfat,gästbok och en chokladfondue m.m var annat som fanns i de fina paket jag fick! Tack så mycket!!!
Nu börjar en ny era i mitt liv och jag är taggad till tänderna :) Nu kör vi!!!

1 kommentar:

superSHEro sa...

Grattis! Snygga outfits! :)