måndag 28 maj 2012

Flytta På Dig

Tjohoo! 
I fredags jobbade jag på nattklubben/puben/restaurangen Butlers och det var häftigt att se hur ALLA reagerade och började digga varje gång FLYTTA PÅ DIG spelades. En av årets sommarplågor tro? 
Det känns så! Go takt, enkel text och lite 80-tal, hihihi! 
Jag blir glad av den i varje fall och visst rycker det lite i benen? 

På lördagen följde jag sedan med Victor till hans stuga. Han skulle måla fönster och klippa gräset och under tiden jobbade jag med diverse projekt: resultatlistor från friidrottmästerskap och elevernas Kraftprov, text om nya aktiviteter på Älvhögsborg, lyssna på musik och planera kommande vecka m.m. 

Kanske låter trist på en lördag men jag tycker om sådant och med tanke på den arbetsmiljön jag hade så har jag inget negativt att säga om dagen. Korta micropauser med solande var ännu ett plus. 
Testar en fotoapp i min iPhone. 
På söndagen var det till att gå upp rätt så tidigt, mors dag och en middag hos farfar stod på schemat. 
Innan det bar av hemåt blev det dock ett premiärdopp i havet! Kanske 15 grader men solen värmde snabbt efteråt. Jag vägrar bli badkruka bara för att jag blivit äldre - här ska badas!! 

Som ni ser, ingen träning på hela helgen! Har inte ens saknat det men nu är jag laddad för en vecka med mycket fokus på kettlebell. 


Inga kommentarer: