onsdag 20 juni 2012

Ny musik på morgoncykel

Det var längesedan jag hade onsdagens morgoncykel men idag var det äntligen min tur och jag passade på att använda lite ny musik. Det skadar aldrig. Denna gång var jag lite tokig och tog med flera oväntade kort. Resultatet blev ett jobbigt, svettigt pass och det kändes mer som fredag eftermiddag än onsdag morgon. Härligt!
Låten, We are young, som jag bifogat från youtube använde jag i passets sista backe och det funkade faktiskt riktigt bra. På med en massa motstånd och slit sedan hela vägen upp, för att sedan trampa ur i en go raksträcka. Jag var först orolig för att låten skulle vara före snabb men det verkade inte som att någon fick den känslan. Kul med lite nya stilar, jag brukar annars köra lite "hårdrock" eller Rn'B i backar. Ombyte förnöjer och den här kommer jag absolut att använda igen.


Andra spännande låtar som dök upp idag var:
* Mellow - Nause 
* Flytta på dig - Alina Devecerski
* Back in time (feat. Men in black 3) - Pitbull

Har ni tips på bra cykellåtar? 

Inga kommentarer: