tisdag 18 september 2012

När man inte tränar

Idag kom jag hem klockan 16.30 och jag har ingen träning inbokad under kvällen.
Nu känns det som att jag har precis hur mycket tid som helst över till att få gjort en massa saker.
Vad gör man när man inte tränar på kvällen? 
Jag tänker att följande kan hinnas med:

* klippa gräset
* packa upp någon av de 40 flyttlådor som står kvar i källarförrådet
* rensa undan sommarkläderna
* bära in trädgårdsmöblerna
* skriva ihop grammatikprovet till nästa vecka
* sortera lite foton
Lite "plugg" att ta mig an... 
Egentligen borde jag väl plugga Combatkoreografi till lördagens release av program 53 eller påbörja min distanskurs i fotografering. All litteratur har kommit och det kan vara bra att komma igång.
Hmmmm..... många val och just nu sitter jag i soffan och tittar på Kristallen som jag spelat in och sedan glömt bort. Sitter rätt gött så frågan är om jag lyckas ta mig upp och ta tag i något av ovanstående??

Vad gör ni när ni inte tränar?

Inga kommentarer: